32.jpg

КОНТРОЛЛЕР СИСТЕМИ ІНВЕРТОРА

Керує роботою гібридної силової установки, зокрема підключає електродвигуни (перетворює постійний струм на перемінний) заради максимальної економії пального та забезпечення динаміки відповідно до команд водія.

33.jpg

ЕЛЕКТРИЧНИЙ КОМПРЕСОР

Компресор кондиціонера, розроблений спеціально для електрифікованих автомобілів, живиться безпосередньо від високовольтної батареї. Отже, двигун може частіше вимикатися заради економії пального, а кліматична установка підтримуватиме комфортну температуру в салоні.

34.jpg

2.0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН (ЦИКЛ АТКІНСОНА)

Неймовірно продуктивний, абсолютно новий 4-циліндровий двигун із системою регулювання фаз газорозподілу.

35.jpg

ЕЛЕКТРИЧНІ НАСОСИ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ

Основний насос працює в контурі охолодження двигуна. Менші насоси забезпечують охолодження блока управління силової установки та циркуляцію охолоджувальної рідини у блоці опалювача, коли двигун вимкнений.

36.jpg

ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ

Вузол отримав нові настройки й систему активного паркування.

37.jpg

ГІБРИДНА ТРАНСМІСІЯ

Трансмісія з поділом потоку потужності об'єднує в собі тяговий електродвигун та генератор. Електронний блок управління забезпечує безступеневу передачу потужності від бензинового мотора до тягового електродвигуна через планетарний механізм.

38.jpg

РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

Понад 90% енергії, що зазвичай розсіюється під час гальмування, за допомогою електромашини можна перетворювати на електричну енергію і накопичувати в
акумуляторній батареї.

39.jpg

ЕЛЕКТРИЧНИЙ ВАКУУМНИЙ НАСОС

Забезпечує енергоефективну підтримку гальмування.

40.jpg

БЛОК УПРАВЛІННЯ ДВИГУНА

Керує роботою систем двигуна заради зменшення витрати пального та скорочення шкідливих викидів.

41.jpg

ПОСИЛЕНИЙ ЛІТІЙ-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР

Акумуляторна батарея ємністю 1.4 кВт•год має повітряне охолодження. Комплект батарей розташований у задній частині автомобіля. У корпусі також знаходяться перетворювач постійного струму та блок управління, який контролює температуру й рівень заряду батареї. Перетворювач забезпечує струм для заряджання батареї 12 В та для живлення бортової мережі 12 В.

Bookmark & Share